Продавець CORBY розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
887 відгуків
Corby. Безкоштовна доставка від 1000грн. Мін. замовлення від 100грн.
+380 (50) 132-62-50
+380 (63) 681-73-79

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо товар відповідає умовам: *товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; *товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання; *Збережені всі ярлики та заводське маркування; *товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Щоб повернути товар, Вам необхідно зв'язатися по телефону +380 (63) 681-73-79, пояснити причину повернення. Покупцеві потрібно упакувати товар і відправити на узгоджену з менеджером адресу. Зворотна доставка сплачується продавцем виключно національним оператором поштового зв'язку компанією УКРПОШТА. Реквізити зворотну доставку продавця, а також реквізити для повернення грошей покупцеві або поштові реквізити покупця, у разі обміну товару, ОБ'ЯЗКОВО мають бути узгоджені з продавцем ПЕРЕД ВІДПРАВКОЮ продавцеві. Повернення грошей відбувається після отримання поверненого товару та перевірки на відповідність його умовам повернення. Термін перевірки товару та повернення грошей покупцеві після отримання товару продавцем — 2 робочих дні. Магазин НЕ ПРОВОДИТЬ ОБМІН або повернення, якщо пройшло БІЛЬШЕ 14 ДНІВ від моменту отримання замовлення, а також, якщо товар пошкоджений клієнтом і/або не відповідає умовам вище. Якщо куплений вами товар виявився неякісним із найрізноманітніших причин, наприклад: *заводський брак (поломка внаслідок заводського браку, що погано працює товар); *Несправні окремі частини й елементи; *дефекти іншого характеру, що не дають змогу користуватися товаром у тій мірі, у якій це необхідно тощо. *повстановлення під час доставляння (якщо ви виявили пошкодження під час отримання замовлення вам обов'язково необхідно скласти акт пошкодження з поштовою службою та передати його нам) Вам необхідно зв'язатися з менеджером за тел. +380 (63) 681-73-79, пояснити проблему та повернути товар для перевірки. За результатами перевірки якості, якщо брак підтвердиться, Вам повернуть гроші або обміняють товар упродовж двох робочих днів. Повернення грошей за доставку товару покупцеві відбувається тільки в разі повернення якісних товарів згідно з описом вище. Повернення грошей за доставку товару покупцеві в разі повернення товарів належної якості не здійснюється.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner